16 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) یمن کے طبی اور سکیورٹی ذرائع نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ جمعہ کے روز سعودی عرب کے جنگی طیاروں کے یمن کے ساحلی علاقوں پرحملے میں 28 یمنی شہید ہو گئے۔

سعودی عرب کے جنگی طیاروں نے جمعہ کے روز یمن کے صوبے تعز کے علاقے ماوزع پر بمباری کی جس کے نتیجے میں 8 یمنی شہید اور 15 زخمی ہو گئے۔

سعودی جنگی طیاروں کے صوبہ صعدہ پر حملے میں 15 افراد شہید ہوئے۔

واضح رہے کہ سعودی عرب نے امریکہ،متحدہ عرب امارات اور چند دیگر ملکوں کی حمایت سے مارچ 2015 میں یمن پر حملہ کیا اور اس کی زمینی اور فضائی محاصرہ کیا جس کے نتیجے میں لاکھوں افراد شہید زخمی اور بے گھر ہوئے۔

Read more...
16 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) مقبوضہ مغربی کنارے اور مشرقی بیت المقدس میں غاصب اسرائیلی فوج کی کارروائیوں میں چار فلسطینی شہید اور 560 زخمی ہوگئے ہیں۔

غزہ کے محصور علاقے مقبوضہ مغربی کنارے اور مشرقی بیت المقدس میں فلسطینی مظاہرین پر اسرائیلی فورسز کی پر تشدد کارروائی سے گذشتہ روز 4 مسلمان شہید ہوگئے ہیں۔

مقامی ذرائع ابلاغ کی اطلاعات کے مطابق مغربی کنارے کے قریب مظاہروں کے دوران اسرائیلی فوج نے ایک اٹھارہ سالہ فلسطینی نوجوان کو گولی مار کر شہید کر دیا۔

نمازجمعہ کے بعد مسجد الاقصی کے احاطے میں بھی فلسطینیوں نے زبردست احتجاجی مظاہرے کئے۔

جمعہ کو صیہونی حکومت نے بیت المقدس اور خاص طور پر مسجد الاقصی کےاطراف میں سیکورٹی اہلکاروں کی بھاری نفری تعینات کردی تھی اور علاقے کو فوجی چھاؤنی میں تبدیل کردیا تھا۔

جمعہ کو پورے فلسطین منجملہ غرب اردن، بیت المقدس اور غزہ میں بیت المقدس کی حمایت اور امریکا اور اسرائیل کی مذمت میں مظاہرے کئے گئے۔

فلسطین کی وزارت صحت نے اعلان کیا ہے دس روز قبل نئی تحریک انتفاضہ کے آغاز سے اب تک 2700 سے زائد فلسطینی زخمی ہوچکے ہیں جبکہ متعدد فلسطینی مسلمان صیہونی فوجیوں کی وحشیانہ کارروائیوں اور فائرنگ میں شہید ہوچکے ہیں۔

واضح رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت قرار دیے جانے پر مشرق وسطیٰ میں آگ بھڑک اٹھی ہے جبکہ پورے عالم اسلام میں مظاہروں کا سلسلہ جاری ہے۔

Read more...
16 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) جامع مسجد المصطفیٰ منڈی جموں کے امام و خطیب مولانا سید اقرار حیدر زیدی نے کہا ہے کہ دنیا بھر کے مسلمانوں کو اس فیصلے کے خلاف صف آرا ہونا چاہیے، جس کے تحت امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت قرار دیا ہے۔

اپنے ایک خطاب میں انہوں نے کہا کہ بیت المقدس مسلمانوں کا قبلہ اول ہے، جس کی طر ف رسول اکرم (ص) اور ان کے اصحاب نے اپنی پیشانی کر کے نماز ادا کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ انقلاب اسلامی کے بانی آیت اللہ حضرت امام خمینی (رہ) نے بیت المقدس کی آزادی کے لئے ہر سال ماہ رمضان کے آخری جمعہ کو احتجاج کرنے کا حکم دیا ہے۔

مولانا سید اقرار حیدر نے کہا کہ مسلمان اس بات کو ہرگز برداشت نہیں کرے گا کہ ایسی پاک جگہ کو اسرائیل جیسے غصبی ملک کا حصہ بنایا جائے۔ مولانا سید اقرار حیدر نے کہا کہ کچھ عرب ممالک کے سربراہان نے اس امر میں اسرائیل کی بھرپور حمایت کی ہے، جس کے نتیجہ میں غزہ میں فلسطینیوں نے ان کے خلاف احتجاج کیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ عالم اسلام کو اس بات پر خاموش نہیں رہنا چاہیے اور اسلامی حکومتوں کو کوئی سخت اقدام کرنا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ اسرائیل مسلمانوں کی طاقت سے بے خبر ہے اور اگر مسلمان یکجا ہوجائیں تو اسرائیل کو دندان شکن جواب دیا جاسکے گا اور یہ صہیونی ریاست پل بھر میں مٹ جائے گی۔

Read more...
16 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) اصغریہ اسٹوڈنٹس آرگنائزیشن پاکستان کے مرکزی صدر قمر عباس غدیری نے کہا ہے کہ 16 دسمبر کا دن آرمی پبلک اسکول کے شہداء کی عظیم قربانیوں کی یاد ہمیشہ تازہ کرتا رہے گا، قوم آرمی پبلک اسکول کے بچوں اور اساتذہ کی لازوال قربانیوں کو کبھی فراموش نہیں کر سکتی، شہداء کی عظیم قربانیوں کے طفیل دہشتگردی کیخلاف جنگ میں پوری قوم کا مثالی اتحاد اور اتفاق سامنے آیا، شہید بچوں کی عظیم قربانیوں نے قوم کو نیا حوصلہ اور عزم دیا اور دہشتگردی کیخلاف جنگ میں نئی روح پھونکی ہے۔

سانحہ آرمی پبلک اسکول پشاور کے شہداء کی تسری برسی کے موقع پر اپنے خصوصی پیغام میں قمر عباس غدیری نے کہا ہے کہ قیام امن کے عظیم مقصد کے حصول کیلئے معصوم بچوں کا بہنے والا خون رنگ لایا ہے، جس کے نتیجہ میں دہشتگردی کیخلاف جنگ میں پوری قوم متحد ہوئی اور معصوم بچوں نے جہالت کے اندھیرے پھیلانے والوں کے ناپاک عزائم کو ناکام بنایا، معصوم بچوں کی عظیم قربانیوں سے علم کے دیئے گل کرنے کی خواہش رکھنے والے دہشتگرد عناصر کو عبرتناک شکست ہوئی۔ انہوں نے مزید کہا ہے کہ قائداعظم محمد علی جناحؒ کے پاکستان میں دہشتگردی اور انتہاء پسندی کی قطعاً کوئی گنجائش نہیں، قوم کی تائید اور حمایت سے افواج پاکستان پاک سرزمین کو آخری دہشتگرد کے ناپاک سے وجود سے بھی پاک کرے۔

Read more...
16 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) 16 دسمبر 2014 کو پشاور آرمی پبلک سکول میں پیش آنے والے سانحے کی یاد میں قبائلی علاقے پاراچنارمیں بھی مختلف تقریبات کا انعقاد کیا گیا ہے۔

آرمی پبلک سکول میں پیش آنے والے افسوسناک واقعے کے خلاف پاراچنارکے مختلف تعلیمی اداروں میں تقریبات منعقد ہوئیں۔ شہداء کی یاد میں ملی نغمے اور پروگرام پیش کئے۔ اس موقع پر طلباء نے کہا کہ وہ دہشتگردی کے خلاف فورسز کے ساتھ ہیں اس موقع پر ننھے بچوں اور بچیوں نے اس عہد کا اظہار کیا کہ وہ تعلیم کے ذریعے دہشت گردوں کو شکست دیں گے اور اپنے ملک کا نام روشن کرکے دہشت گردوں سے انتقام لیں گے اور سانحہ اے پی ایس کے شہیدوں کو کبھی بھی فراموش نہیں کریں گے۔ تعلیمی اداروں میں شہداء کیلئے ختم قرآن بھی کیا گیا۔ شہریوں نے کثیر تعداد میں شہداء کے قبرستانوں کا رخ کیا اور شہدا کی ایصال ثواب کیلئے فاتحہ خوانی کی اور شہدا کی یاد میں شمعیں روشن کیں۔ 16 دسمبر 2014 کے سانحے میں کرم ایجنسی پاراچنار سے تعلق رکھنے والے تین طلبا عمران حسین، ابرار حسین اور ندیم حسین بھی شہد ہوئے تھے۔

Read more...
15 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ)سعودی عرب کے صوبے عسیر کے ایک فوجی ذریعے نے اعلان کیا ہے کہ عسیر میں سبحطل پہاڑ پر سعودی فوج کے ٹھکانے پر بھی یمنی فوج کی گولہ باری میں کئی سعودی فوجی ہلاک و زخمی ہوئے ہیں۔اس علاقے میں ایک سعودی اسنائپر بھی مارا گیا ہے۔ یمنی فوج اورعوامی تحریک انصاراللہ کے جوانوں نے مغربی سعودی عرب کے صوبے جازان میں الکرس فوجی اڈے کو بھی نشانہ بنایا۔
یمنی فوج نے جنوبی صوبے تعز میں المخا کے علاقے یختل کے شمالی علاقے میں بھی سعودی اتحاد کی کئی فوجی گاڑیوں کو تباہ کر دیا۔تعز میں تعینات یمنی فوج نے اسی طرح البوابہ الشرقیہ کے شمال میں الخالد کیمپ اور فجر پہاڑیوں میں سعودی اتحاد کے ٹھکانوں پر بھی حملہ کیا اور الہاملی اور وادی موزع میں سعودی اتحاد کے فوجی ٹھکانوں کو نشانہ بنایا۔شمالی یمن کے صوبے الجوف میں بھی یمنی فوج اور انصاراللہ کے جوانوں نے الخنجر میں سعودی اتحاد کے فوجیوں پر حملہ کیا جس میں سعودی اتحاد کے کئی فوجی ہلاک و زخمی ہو گئے۔دوسری جانب یمنی فوج اور عوامی رضاکاروں نے صوبے صنعا میں نہم کے علاقے یام میں القناصین کی پہاڑیوں میں داخل ہونے کے لئےسعودی اتحاد کے فوجیوں کے حملے کو ناکام بنا دیا جس میں سعودی اتحاد کے فوجیوں کو بھاری نقصان پہنچا۔ادھر جنوبی یمن میں سعودی اتحاد کے حملے کے نتیجے میں اس علاقے میں سب سے بڑے اسپتال میں کام کاج بند ہو گیا۔واضح رہے کہ سعودی اتحاد کی جانب سے مارچ دو ہزار پندرہ سے یمن پر جارحیت کا سلسلہ جاری ہے جس میں اب تک ہزاروں عام شہری شہید و زخمی ہو چکے ہیں جن میں بڑی تعداد میں عورتیں اور بچے بھی شامل ہیں۔

Read more...
15 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ)یمن کی اعلی انقلابی کمیٹی کے سربراہ محمد علی الحوثی نے سعودی عرب پر فائر کئے گئے یمنی میزائل کے ایرانی ساخت کے ہونے کے دعووں کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ امریکا کے نئے ڈرامے کا مقصد یمنی عوام کے قتل عام کے لئے سعودی عرب کو ممنوعہ ہتھیاروں کی فروخت کا راستہ ہموار کرنا ہے۔
یمن کی اعلی انقلابی کمیٹی کے سربراہ محمد علی الحوثی نے اپنے ٹوئیٹر پیج پر لکھا کہ اگر امریکیوں کے دعوے کے مطابق ہم ایران سے میزائل حاصل کرتے، تو ہم سعودی جنگی طیاروں کا مقابلہ کرنے کے لئے ایران سے اینٹی ایئر کرافٹ سسٹم بھی حاصل کرلیتے۔
انہوں نے کہا کہ امریکیوں نے یمنی عوام کے قتل عام کا تہیہ کر رکھا ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ واشنگٹن یمن کی جنگ میں سبھی جنگی اور سیاسی میدان میں شکست کھا چکا ہے۔
واضح رہے کہ یمنی حکام نے بارہا کہا ہے کہ یمنی فوج کی دفاعی طاقت پوری طرح سے اس کی اپنی تیار کردہ طاقت ہے اور یمن کا ہر طرف سے محاصرہ جاری رکھنے کے باوجود یمن کی دفاعی قوت میں روز بروز اضافہ ہوتا جارہا ہے۔

Read more...
15 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ)صوبہ بدخشاں سے افغان رکن پارلیمنٹ زلمے مجددی نے حکومت افغانستان سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ امریکی شہریوں کی رفت و آمد کو سختی کے ساتھ کنٹرول کرے۔
انہوں نے کہا کہ امریکی شہریوں کے بھیس میں اسرائیلی خفیہ ایجنسی موساد کے ایجنٹ افغانستان میں داخل ہورہے ہیں۔زلمے مجددی نے واضح الفاظ میں کہا کہ اسرائیل کا خفیہ ادارہ موساد افغانستان میں داعش کو اس حلہ اور تربیت فراہم کر رہا ہے۔انہوں نے امریکا کی جانب سے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کیے جانے کی مذمت کرتے ہوئے حکومت افغانستان سے مطالبہ کیا کہ وہ امریکہ کے ساتھ اپنے تعلقات معطل کردے۔ارزگان سے افغان رکن پارلیمنٹ عبیداللہ بارکزئی نے بھی حکومت افغانستان سے ملک میں امریکہ کے خودسرانہ اقدامات کو روکنے کا مطالبہ کیا ہے۔

Read more...
15 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ)اسلامی تحریک پاکستان کے صوبائی جنرل سکریٹری شیخ مرزا علی نے کہا ہے کہ فلسطین اور بیت المقدس عالم اسلام کا مسئلہ ہےجس سے کبھی پیچھے نہیں ہٹ سکتے ہیں مسجد اقصی مسلمانوں کا قبلہ اول ہے جس کا احترام ہر فرد مسلم پر اسی طرح واجب ہے جیسے دوسرے واجبات فرض ہیں اور اہل اسلام میں اس اہم فریضہ کی آگاہی کیلئے اور پوری دنیا کو اپنے مذہبی عقیدت سے آگاہ کرنے کیلئے ہر سال رمضان کے آخری جمعہ کو یوم القدس کے طور پر مناتے آئے ہیں اور پورے مسلم امہ میں فرض شناسی کا کردار اسلامی تحریک پاکستان ادا کرتے آئی ہے اور بیداری کے عظیم فرض کی ادائیگی بیت المقدس کی آزادی تک جاری رہے گی اپنے ایک بیان میں اسلامی تحریک پاکستان کے صوبائی جنرل سکریٹری شیخ مرزا علی نے کہا کہ عالم اسلام کی نظر میں ناپسندیدہ ترین امریکی صدر ٹرمپ کے حالیہ فیصلہ جس میں یروشلم کو اسرائیل کادارالحکومت قرار دیتے ہوئے اپنا سفارتخانہ کھولنے کا اعلان کیا گیا پورے عالم اسلام میں اس حوالے سے شدید غم وغصہ پایا جاتاہے۔

Read more...
15 دسمبر 2017

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ)شیعہ علماء کونسل پاکستان صوبہ سندھ اور کراچی ڈویژن کی جانب سے بیت المقدس کو امریکہ کی جانب سے اسرائیل کا دالحکومت تسلیم کرنے کے خلاف مرکزی احتجاجی مظاہرہ امام بارگاہ خواجہ اثناء عشری کے باہر منعقد ہوا جس میں صوبائی صدر علامہ سید ناظر عباس تقوی ۔علامہ شبیر حسن میثمی۔علامہ عابد عرفانی۔برادر حسنین مہدی۔علامہ فیاض مطہری سمیت لوگوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

Read more...
صفحہ 1 کا 1740