تازہ ترین

ملکی سلامتی کا تقاضا ہے امریکن بلاک کو ہمیشہ کیلئے خیر باد کہہ دیا جائے، اسد نقوی

  • پیر, 28 اگست 2017 18:36

شیعہ نیوز (پاکستانی شیعہ خبر رساں ادارہ) مجلس وحدت مسلمین پاکستان کے سیکرٹری سیاسیات و رکن شوریٰ عالی سید اسد عباس نقوی نے لاہور میں سیاسی کونسل کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملکی سلامتی کا تقاضا ہے کہ امریکن بلاک کو ہمیشہ کے لئے خیر باد کہہ دیا جائے، امریکہ نے 70 ہزار پاکستانی شہداء کی قربانیوں اور 20 کروڑ عوام کی توہین کی ہے، وقت آگیا ہے انسانیت دشمن امریکہ کو منہ توڑ جواب دیا جائے، امریکہ اور انڈیا پاکستان کی اقتصادی راہداری کے دشمن ہیں، امریکی دھمکی پر 34 ملکی اتحاد کی خاموش لمحہ فکریہ ہے، ن لیگی حکومت قوم کو بتائے راحیل شریف کی سربراہی میں بننے والے اتحاد نے اس مشکل گھڑی میں پاکستان کو نظر انداز کیوں کیا؟

انہوں نے کہاکہ اللہ نے وقت سے پہلے اس 34 ملکی اتحاد کو عوام کے سامنے بے نقاب کیا، اب بھی وقت ہے کہ مشرق وسطیٰ کے پراکسی وار سے پاکستان کو دور رکھا جائے۔ انہوں نے کہا کہ نوازشریف کی جانب سے مسلسل اداروں کیخلاف ہرزہ سرائی ناقابل برداشت ہے، ن لیگ کو ملکی سلامتی نہیں آل شریف کی سلامتی عزیز ہے، ن لیگ کبھی بھی الیکشن سے اقتدار میں نہیں آئی، انہیں ہمیشہ سے ایک سازش کے تحت قوم پر مسلط کیا گیا، 62,63 کو نکال کر آئین پاکستان کو مسخ کرنے نہیں دینگے، ہمیں صادق اور امین حکمران چاہیئے چور لٹیروں کے دن گنے جا چکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مردم شماری کے ابتدائی رپورٹ میں گلگت بلتستان کی آبادی کو شامل نہ کرکے اکنامک کوریڈور کے گیٹ وے پر بسنے والوں کو کیا پیغام دیا جا رہا ہے؟ گلگت بلتستان کے محب وطن عوام کو نظر انداز کرنے کی پالیسی کو ترک کریں، یہ دنیا کا واحد خطہ ہے جہاں لوگ 70 سال سے پاکستان سے الحاق کی جدو جہد میں مصروف ہیں۔

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.